[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

pelukan kasih sayang ON 24 Mar 2011 AT 23:06

walawey.
aku dudk dlm bilik gelap gelap 
layan lagu aizat perpisahan ini 
terbaik dari ladang ..
dri semlam dok denga lagu ni 
best ooo 


bebalik pade ape yg aku nak cite ni ..
hhuuhuh yana xdatang skool 
sunguh busann sekali --"
sbb kawan baik aku dh dirampas 
stok redaa jela aku ni 
malas nak pk kan ??
kawan kene rampas ?
biase la 2 
huhuhuh 
mas cakap kalau kite sedih memang 
kita akan mahukan pelukan !!
yeke ??
cam aku pelok azwa td ke ?
hhuh 1
ntah cm ne leh tepelok azwa 
huhuh aku sedih sngt kott !
ntah la !!
aku mahukan pelukan dari
MUHAMMAD FARHAN SYAH 
AKU NAK CITE MASALAH NI KAT DYE 
aku nak hug dye ...
imissyou sayang 
aku xtau nak cite kat sape sal ni !
nak cite ka paan sorg je 
tp ntah bile dye free
huhu ! --"
saya mahu pelukan 
pelukan kasih sayang yg selalu paan bagi 
 minitiskan air mata di bahu kamuu ??
kamu suda biase kan sayang ?
ku mendakap kamu sepenih hati !
kamuu dah selalu kene kan sayang ?
huhuhuhhuhu 
farhan iloveyou !
 

0 CHEONSA