[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

awek ramai ? ON 11 Apr 2011 AT 01:51

huhu
td nmpak si S*** nan syamil main gel rambot 
nmpk best je kan tngok si S*** tu buat rambot syamil
tetibe tekelua plak secare spontan 
aku : we kalau pakai mnde bodoh 2 (gel rmbot) kat rambot paan boleh lurus x ?
syamil : boleh boleh 
S*** : ha ?? sape paan ?
 tediam kejap sbb xnk cite pape kat dye coz dlu dye skool same nan paan takot je dye knl paan 
s*** : sape we ?? bg la tau ?
aku : hahahahah xde sape sape paan dok KL la :) 
nany : balak nak maket je dok KL 
si S*** ni xpuas aty dye tnye jugak bnyk2 kali 
last2 aku cakap la 
aku :farhan syah skool smkeh 
S*** : yg mane ek ?
aku : hahah xpyah kau pk 
S*** : dok mane ?
aku : ntah la lupe la --"(saje je xnak tebonkkar la konon)
S*** : bg tau la 
aku : humm (diam je )
S*** : dye dok kampong pasir ek ??
aku : yekot (xikhlas nak jwp )
S*** : aku knl dye ramai awek kott !

wahh ! luluh hati aku :( tersentap kejep <3
bodoh kan kan ??
nany cakap S*** saje je main2 
tp aku dh lupe pk lain





0 CHEONSA