[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

BERINGUS ON 24 Apr 2011 AT 23:37

mengalirr hinggus ku !
err ni sume sal selsema .. benci kau selseme sekse aku :')
hah sakai sakai 
dh la selseme dandan plak segugut datang kat sekolah memulas2 perot 
kecian kan ?? sngt kecian !
kalau aku tau la aku akn sakit aku tak datang sekolah tau 
PONTENG JE !
haktuiiii BENCI betoll keadaan cam ni !
tyme nak g sekolah la punye la smart baju begosokk , kasot putihh 
senang cite (KEMAS)
huh sampai je sekolah jadi buadak hingusan ! 
ha yang tu la buat lagi smart tu :')
APE YANG PENTING mmng xbawak tisuu !
mengemis2 dapat la satu tisu huh !
satu je ?? kedekot kawan aku tu !
HINGGUS DEN MELELEH2 
hakkktuuiiii mmng besss 
dari pafi sampai la balik aku pakai tisuu tuuu 
setengah HANCUR TISU TU !
saba jela :')





0 CHEONSA