[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

best la kau kan sayang :') ON 23 Apr 2011 AT 21:53

best la kau kan farhan 
amboi amboi mentang2 pegi ceramah under tusyen rakyat combong ekk !
heyyy kau farhan saya xde dengan awak kat sane ... 
msty ramai gurls kan ??? saya xde kan dekat sane dengan awak .. so jangan la gatal k !
saya xtau awk buat ape kat sane sbb saye xpegiii !
cikgu musafir ni pown satu nape la xajak sekali dk rinching tengah pegi ..
xaci oooo dak semenyih je pegiiiii
xadilll saya nak pegi sekali boleh usha2 paan .. takot2 dye mengatal je dengan perempuan lain 
saya marah tau ;') 


sayang saye nak bagi pesanan ni : hey biee sayang cintak honey hahah saya sayang awak .. you jagan gatal ok pegi sane .. you jgn ingat i xtau you buat ape !hehehehe i love you tau tau

0 CHEONSA