[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

malas nak pk :') ON 29 Apr 2011 AT 20:10
oh oh oh oh oh 
malas nak fikir if aku fikir pown boleh buat aku gile ! 
menyusahkan semuenye hampeh 
cam sampah ..

huhuhuhuhuhu macam la sial , aku mmng dh malas nk fikir 
dah fedapp sngt dah ! ape pown jadi jadi la 100% redaaa & berserah 
tunggu bile nak baik balik cm dulu huh mmng x la ... 
dye buat cm xde pape plak ?? fucking gile kan ? ye mmng la dye buat xtau sbb dye kesah ape kan ?
aku je yang nak over nak marah2 
hoi of couse la aku marah . kau cakap ckit awek mane yang xkan marah kan 
but now everything it over
mmng over zero +zero and zero 
banyak lagi keje nak kene buat selain nak pk pasal masalah kite ni sayang 
kalau nak setel datang la rumah :')
saya xpenah halau ooo 
huhiuhuhu
intan fedapppppp  sekarang !!



0 CHEONSA