[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

nak donat nak donat ON 10 Apr 2011 AT 02:18

NAK DONAT NAK DONAT NAK DONAT 
aku pown xtau knpe ! 
hari hari aku makan donat :)
tapi hari ni xtelan lagi donat walaupon secebis :(

aku melalak lalak atas lantai
paling xleh bla depan pintu 
terase sakai 
asek baik ade famly aku je 
kalau x aku pown xnak buat --" segan o
bebaring atas lantai 
dan melalak lalak 
nak donat nak donat nak donat 
mama aku bantai wat dono je --"
letih aku mejerit 
dye pegi kat meje makan duduk sambil mengunyah 
aku pegi kat sebelah meje 
NAK DONAT NAK DONAT NAK DONAT 
hahahahah 
hilang kesabaran mama aku 
(saje je mngade2 nak sroh mama aku g bli donat)
last2 dye pown serabot <3
mama :jgan nak mengade2 la tepekik pekik xmalu ke jiran dengan 
segan aku d buat nye 
demi kerana donat aku  TEROSKAN PERJUANGAN AKU 
hahahha akhirnya mama aku serabot 
dan 
mama: dah dah jom jom g cari donat 
hahahah hati gembira :D 
senyum smpai telinge , sampai kulit kepale 
 
<----seperti ini saya tyme dh nak pegi 








hahahahahahhaahhaah 
berite menghampekan kedai DONAT TUUTUP !!
mmng best tahap gile babun arrrrr..
menagis nagis aku nak donat 
asek baik aku ade perasaan perikemanusiaan hahahah cian la mama aku nak g smpai kajang :)
last2 makan 
durian . rojak . abc !!
makanan yang langsong aku x impikan utk makan :)


<----- budak sakai 







cam budak bodohhh :D
bukan rezeki nak makan donat hari ni :/



0 CHEONSA