[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

SAYA XMAIN MAIN ON 18 Apr 2011 AT 08:17

sayang stop stop !
berhenti membuat saya gile sebaab awak :'(
boleh saya nagis :'(
saya telampau rindu kan awak 
hidup saya xtentu arah sebab awak
anytyme saya ingat awak 
saya makan 
saya tido 
saya teringat awak :(
adakah awak dapat rasa yang saya tengah sedih sebab awak ?
naluri awak ?? awak dapat rase tak ??
malam saya tido saya mimpi awak :(
saya tejage dri tido 
setelah itu saya tidak dapat melelapkan mata semula 
kenape jadi seperti ini ??
adakah saya telampau merindui kamu MUHAMMAD FARHAN ♥ 
saya penat la awak .. saya penat 
penat nak tahan rindu dekat awak 
dalam fikiran saya macam2 yang timbul 
awak curang ke dengan saya ??
awak dah tak sayang lagi ke dekat saya ??
macam2 saya fikir 
sehingekan terkadang terase 
malas ..
malas untuk bernyawa 
kenape ??
seksa kan ??
sangat2 menguris hati
harus memendam perasan rindu pada awak 
i just want to tell  :
SAYANG I MISS YOU ♥ 
SAYANG ILOVEYOU ♥  


 
 

0 CHEONSA