[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

sempat ke sy kawan dgn awak ? ON 14 Apr 2011 AT 06:19
<---- sempat ke sy kawan nan awak ?




                                                                                                                                                sempat ke kte kawan cm dulu ?
dah lame xborak dengan kau ..
dh lame x lepak nan kau 
dah 5 tahun kan kite xbetego ??
kau nak tau x ...
setiap hari aku mengharapkan satu keajaiban akn muncul 
tapi sty jugak xmuncul2 ,,
aku cume takot kalau aku xsempat kawan dengan kau 
kekadang teringin jugak nak lepak nan kau cam dulu 
tapi mnde tu semue mimpikan ?
menyesal sngt bile jd cam ni 
kalau aku tau dari mule yg mnde ni akn belaku 
aku xnak kenal dengan kau !
ianya satu PENYEKSAAN bagi aku 
bile kau xtego aku , bile kau xnak kawan dengan aku 
bile kau marah marah aku ..
semue tu PENYEKSAAN BUAT AKU !
kau ingat aku happy bile gadoh nan kau ??
aku sngop dengan kau maki aku !
aku sngop semue sngop demi kau kawan 
bile kau happy aku pown akk happy sekali :)
aku xpenah nak angap kau musuh 
sumpah xpenah 
kau buat ape pown kat aku kau tetap kawan aku 
sampai kiamat 
tp kau penah angap aku cm 2 ??
xkan ?
kau sweet la dengan awek kau :')
aku sentise doakan kebahagian kau 
we aku nak tnye kat kau boleh ???
kenape kau buat cm ni kat aku ??
aku jahat sngt ke ? :'(
mungkin akuu mmng ditakdiran untuk tidak berkawan dengan kau kan ?
menyesal aku sbb sayangkan kau sebagai kawan :(

we aritu aku mimpi kau ?? aku mimpi aku kawan dengan kau 
aku boleh rase yg aku happy sngt dlm mimpi tu
tapi itu hnye mimpi kan ??
sampai kiamat pown xkan penah belaku 
mimpi tu buat aku tersedar dari tidur 
dan menagiss :') 
tapi aku happy 
walaupown dye bukan kenyataan 
tapi aku dpaat rase yang kau sentise sihat dan happy dengan org yang kau syg kan ?
harap cm tu la kawn 
krim slm kat awek kau tau :')
awek kau comel la :')








0 CHEONSA