[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

xsuke sudah gile :) ON 8 Apr 2011 AT 08:19

sebelom kau bace aku dh bg warning kan ?
kalau xsuke suda 
xde sebarang paksaan pown kat blog aku ni 
dh kalau kau xske senyap2 suda la kan ??
aku xcari pasal pown kan kan ?
jgn la cari keje bodoh dan membuat keje bodoh 
aku xkenal ko pown kan ?
xknl kan ?
yg kan sebok2 nak sound aku kat boxchat aku 2 pahal ?
dh xde keje sngt ke ?
bukan nye aku maki tempat kau !
aku cakap kat tempat aku !
yg kau sebok2 wat pe ?
jage jela tepi kain kau yg dh nak carit tu 
seboleh2 aku pown xnak gadoh nan kau !
TP... 
sendiri pk la kan ?
sape buat taik kat pangkin gua ??
kau kan ?
lg pown aku xknl kau la 
kau maki aku kat chatbox aku ??
cm ne aku nak knl kau kan ??
jgn nak sebok sngt la kan ?!
aku xkacau kau 
so xpayah sebok2 nak jadi perihatin sngt la nak nasihat aku bagai 
kau pown xbagos mane pown nak ckp aku cm too..
kalau kau rase kau bagos sngt nak nasihat aku 
xperlu la kau nak sound diam diam kan ?
kasi sound tepek teros la kan kat aku !
kasi tujuk la diri tu sape kan 
sebelom kite nak menasihati diri org lain 
tngok la diri tu cm ne kan ?
layak ke kau untuk menasihati aku ??
menasihati ke ? bukan sound ?
pade sape2 pown la kan 
selagi xde org cari pasal jgn la sebok2 nak cari pasal kan ?
sbb org xkan melenting kalau xde sebab 
kepade kau ! 
yg memang aku xknl sape 
huh --" 
sebelom buat ape2 pk dulu k 
ayat yg same kau ckp kat aku kan ?
huhuuhuhuhuhu
 
KAU TNGOK BALIK APE KAU CKP KAT AKU 
One more thing pls be more matured in wtv you do. Jgn ikut sedap je nak bercakap. Pls watch out in wtv you write or type. Ada akal sila fikir dulu. Guest Did you think you're so pretty? or perfect? or clever? or wtv? Hey girl pls watch out yr mouth! Can't go lah you girl. Mcm cantik sgt je kannn.
 
ADE AKU KOBA KAT KAU YG AKU CANTIK ??? XDEKAN ?
 
LEBIH BAIK M**PO*   
AKU MMNG SAYANG KAU LEBIH LA PENGECOT DALAM KAIN

0 CHEONSA