[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

cantik xsemestinye bagos ON 7 May 2011 AT 01:36
cam biase setiap petang jumaat je aku msty kne jalan kaki g tusyen , it so k , itu la sbb knpe ALLAH  bg kite kaki kan ?? sbb nak bg kite jalan , menuju ke sesuatu tmpat yang diredaa ALLAH cam belaja . so aku jalan jalan dan teros berjalan , shingge smpai kat tmpat tusyen , ALHAMDURILLAH selamat jugak sampai kan ? ok la masok klas , huh ade 2 org je dalam klas ADE "S" (perempuan) dan FIDAUS , ok la aku pown duduk la , xkan la nak belaja bediri kan ?? kalau cm tu buat abes duit mama ku la baya tusyen , hahah pape jela kan ? :')
so hari tu aku pown xtau knpe cikgu SADDON (cikgu BM aq) asik cakap pasal KAWAN JE ! hummm aku teros teringat kat kawan baik aku NANY & YANA ok xpe bia kan aku rindu dye org kot ! hehehehkk ! belaja punye belaja ade la satu FRASA NI tau kan ?? FRASA NAMA , FRASAN OBJEKTIF , FRASA KERJA , yup yup frasa objektif ?? contong macam , TINGGI RENDAH  , CANTIK HODOH dan macam2 , firstly aku nak cakap THANKS K "S" AKU SEDA AKU XHOT CAM KAU KAN ? ya dye boleh cakap AKU CANTIK KAU BURUK ? WAU ? sangat bagos kan ? sory "S" XSEMUE ORG BOLEH TERIME BAHAN GURAWAN KAU , pliss la FAHAM , kau masih xseda kan ?? kau selalu buat org dengan care cm tu , ape ni ?? kau xreti bekawan la , if kalau nak open sngt pown jgn la sampai cm tu ! bukan aku sorg yang dh kene , ramai tau , aku just takot kalau nanti kau xde kawan .. kau kene la faham ade org yang sensitif kan ?? tp ape yang kau ckp kau xseda kan ?? atau pown kau buat2 xseda ?? aku pown xfaham , kau selalu perli org dalam mase yang same kau membange bangekan diri kau ? kalau kau nak bngge diri kau yang cntik tu bange la kau sorg2 , tapi jgn la nak hine org lain plak kan ? CANTIK XSELAMENYE LA , BURUK XKEKAL , kau dah rase diri kau tu betol , bile org xtego kau , kau mule nak BLAME ORG tapi kau xpk kan ape salah kau ? kau asik nak BLAME ORG JE ! seolah2 kau xbuat pape , aku dah masak dengan perangai kau , kawan kawan kite pown , dah muak , bosan dengan perangai kau yang cm tu , kau suroh orang ubah dri , tapi kau ?? xpown buat mnde yang same ,, kenape ek ? kenape susah sngt kau nak faham kawan kau sendiri , kau tau x kenape "Y"xnak tego kau ??? humm sbb ni la , thanks "S" kau selalu sakitakan hati dye , kecian dye , kenape kau jd cm ni ?? kau xseda ke yang kau dh banyak sakitkan hati dye dengan perli perlian kau tu ?? kami kawan tapi myb boleh la saba , TAPI kalau org lain ?? FIKIR TU NOLEH KN ? 
kawan baik kau ? ADE KAU JAGE PERASAAN DYE ? xde kan ? hari tu tyme kat kedai makan ? kawan baik kau sendiri kene' EJEK ' kau lagi gelak kan bukan nye kau nak bele dye kau kau sekali join dye org yang kutu kanwan baik kau tu kan ?? kau suke la kalau denga org burukan kawan kau sendiri , sbb kau rase kau hebad kau cantik ,kau la paling bagos , pernah ke kte org buat kau malu dpn org ??? xkan ? kau je lebih2 ! kau angap kte org kawan2 kau ni xde perasaan hati kering , dulu kau xcam ni kan ? semenjak kau rase kau cantik kau mule tunjuk belang , lame2 aku menyampah la we ! kau asek bangge diri kau je TAPI KAU TINDAS ORG LAIN , asal ??? hine sangat kalau org tu xcantik cam kau ? kau lg hine tau kalau org tau perangai kau ! lebih hine dri org buruk , kau rase semue org suke kawan dengan kau , tapi xwe , kenape kau xtau ?? sbb dye org xnak bg tau kau SBB JAGE NYE HATI KAU SAMPAI CM TU SKALI , budak lelaki kelas kite , ade 2 3 org yang bengang ngan kau , sbb pe ? sbb kau suke main kan perasan org MENTANG2 KAU RASE KAU CANTIK  kau leh wat cm tu kan ? main kan perasaan org ! macam ntah pape tah perangai kau , sbb tu la aku ckp org HODOH lebih ulie dri org CANTIK cm kau , 
last la nak ckp pliss la , FIKIR BALIK APE SALAH KAU ? kau kawan kte org , mane sangop kte org nak sisih kan kau , SBB KTE ORG SY KAU CUME KAU XHARGAINYE .

0 CHEONSA