[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

macam macam tau ! ON 10 May 2011 AT 02:54

macam macam doh hari niahhhh menyampah gile 
pagi pagi je dah kene dh dengan cikgu , ho xtau nak salahkan sape 
nak salahkan mama aku ke ? huh --" 
mama la hanta sekolah lambat sngt dah kene tahan tadi !
eleh cikgu pown kerek , bukan nye lambat sngt pown baru pukol 07 . 15 dah nak tahan 
sekolah kan masok 07.20 tah mende mende tah cikgu ni ! errr stresss
jatoh repotasi i tau , aku dh la xpenah dtg lambat , ni first tyme tau :')
hohoho benci la masok bilik disiplin ! dh muak muak tngok cikgu dye kat dalam tu ! huhu
asik nak BLAME aku je ! mende dh 2 3 tahun lepas nak ungkit lagi --" macam2 
cikgu saya dh tak kuat pown sekarang kan ?? dah lame kan sy xbuat hal ? dri fom 4 lagi kan ? 
tapi tadi cikgu ckp sy kuat ponteng ? --" hayooo dh lame kan ? masih nak ungkit ? 
pelik la cikgu sekolah ni !
pape jela cikgu memang kalau boleh semue org cikgu nak buang kan ? nak gantong ?
cikgu suke.... saya tau , sbb dh bosan dgn perangai cikgu !
dah la cikgu lepaskan sy lambat , berape minit je lagi nak stat exam , huh bile peratus jatuh membebel pokpek pokpek ! 
masok exam huh stresss  eletrik xde dah la panas gile la , sekolah xbaya bil ke ? alamak ! dengan exam susah nak mati , xyakin la yang aku leh dpt A tok subjek ni !  
pape jela malas nak pk , bbace satu pown xmasok , yang aku xbace tu yg masok 
dah la malas nak fikir

0 CHEONSA