[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

macam macam :') ON 2 May 2011 AT 01:43

ecelly aku masih terfikir ape yang terjadi semalam ikotkan hati aku aku memang nak maki hamun kau . sebab kau kawan baik aku aku malas , aku selalu jae perasaan orang yang paling paling sekali kawan YUP KAWAN BAIK tapi boleh ke setiap mase kene jage walaupon ape yang dye buat mmng betol2 kite xsuke, susah kan kalau cam tu .. ahh aku memang malas nak ckp sal semalam myb bukan sekarang masenye tok aku cerite pasal ape yang belaku semalam mungkin esok aku akn cerite atau mnggu depan atau tahun depan atau tidak langsong 
....................
exam dh nak dekat wau ! sngat la mencaba .. ok so sekarang memang tengah fokus belaja stady sampai lebam huh ! usha balik buku buku form 4 buat revision .. takot je nanti merane badan kalau xbace , aku nak jawap ape nanti kan ? so agaknye kene bekorban la sikit kan , so kawan lawan doakan la aku dapat jawap exam dengan tenang dan mudah semoge ALLAH memudahkan nye :')

0 CHEONSA