[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

salah saya ke ? ON 13 May 2011 AT 10:20

ya aku selalu bohong diri aku , heh kenape ek ? myb tok sedapkan aty kot?
ya ego aku kuat 
ya aku suke menafikan mende yang betol 
ya aku keras kepala 
ya aku macam xkesah kan ?
mungkin tu yang kau nampak dalam diri aku , kau hanye mampu melihat tetapi tidak mampu merase kan ?
kau melihat aku gembira sepanjang hari ? adakah kau mengetahui isi di hati  aku  ?
aku bukan org yang suke membuat muke , ya aku seorang yag cool walaupown di dalam hati aku menyimpan 1001 duka dan lara , ade kau tahu ? hanya aku dan ALLAH sahaja yang mengetahuinya ,
kau rase aku aku xpernah merindui kau ? kau pernah fikir ? jauh di sudut hati aku hanya engkau yang satu . kau melihat aku tidak pernah   menagis kerana kau ? tetapi jauh di sudut hati aku , aku meraong rangon menagis , berlinangan air mata bercucuran , cume kau je tak nampak , adakala kau rasa aku tak menghargai kau ? kau tak tau  aku CINTA  dan SAYANG kan kau lebih dari segalanye ,
aku xpernah memuji kau , tetapi di dalam hati aku kau lah lelaki yang pertama dan terakhir aku cinta ,dan kau la lelaki yang paling sempurna di dalam hati aku , terkadang kau rase aku langsong xambek berat pasal kau , adakah kau tahu yang aku sedang memerhatikan kau dari jauh ? mungkin kau tidak mengetahui itu :(
aku seboleh boleh tidak mahu kau melihat aku menitiskan air mata , kerana kaulah segalanya bagi ku , segala kesalahan dan kesilapanmu aku tutup , aku butekan mata aku , memekak kan telinga aku , kenape ?? kerana aku telampau menyayangi kau , 
biarlah hati ini memendam 1001 duka dan lara , aku sanggup , daripada aku harus kehilangan kau sayang



0 CHEONSA