[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

sekolah penat ON 3 May 2011 AT 04:04

huh sngat penat .. kecian aku , huh korang ade ?? korg xde aku je ade
sekolah sekolah sekolah huh bosann , boring tapi nak buad cm ne kan aku ni kne la seda diri cikit 
hahha yang aku akn ambik SPM so kene la rajin kan diri untuk pegi sekolah 
rajin kan diri tok stdy huh exam dah nak dekat huh takot aku denga ckgu ckp sal exam , ingat kan SPM masok form 4 5 je dan dan form 3 pown ade mmng topic form 3 memang langsong xingat la , ingatkan nak mule buku baru dan dan je cikit2 kne selak buku lame benci benci benci !! errrr 
cian aku hari hari balik lmbt stdy la kate kan heheh :) budak rajin hohoho 
tengok gamba ni ! huh serabai baru balik sekolah o :/

0 CHEONSA