[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Selamat ulang tahun kawan ON 31 May 2011 AT 01:30
asalamualaikum ..
hye , sebenanye aku dah lame nak post mnde ni , HAHAHA , tapi tetibe plakblog kesayangan aku ni rosak xboleh bukak , AKU POWN XPAHAM LA ! rase nak nagis mengenangkan BLOG ni :'(
aku rase aku dh lari daripada ape yg aku nak cite , ok


actually aku nak share cerite dekat sini bout kawan aku , yg mmng penah mnjadi kawan baik aku tyme dulu dulu la , but sekarang dh tak :( i dont no why , sudah 5 tahun tak bertegur sape , it so k , myb ade hikmah kan ?? korg percaya kan ape yg blaku msty ade hikmah nye , ok actually again ok , HAHAHAH rabu lepas 25.05.2011 , yyayayay KAWAN HAPPY BIRTHDAY OK , aku xpenah lupe bufday kau tau , ya kebetulan la plak hari rabu aku tusyen , mmng tiap tiap ari rabu aku akn tusyen same dgn dye , so dan dan la aku beli coklet tok dye , yayaya aku beli coklet yg biase aku makan :) , tapi hari tu dye xdatang , rase sedih aku , so aku bg la coklet tu kat kawan dye , tapi smpai skrg 31.05.2011 aku msih tak tau sama ade kau dah terime atau xcoklet tu :) , it so k aku dh biase kene , KAWAN aku rindu kau sangat dan sangt , adakah kau tahu itu , semoge ALLAH memanjangkan hubungan persahabatan kami AMIN

0 CHEONSA