[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

terok ON 3 May 2011 AT 00:29
if kau kawan baik aku boleh ke kau nak buat sesuke hati ?
xkan ? of coz la tak ok .. 
aku ajak kau tido rumah aku bukan nye ajak jantan masok bilik aku , huh 
hey dear pliss la understand ok ni rumah saya , rumah family saya , walaupown kite BFF sekali pown 
sty kau xboleh nak buat sesuke hati kau , rumah ni mak bapak aku yang beli bukan mak bapak kau suke2 kau nak bawak lelaki , fuck la malam malam tyme aku tido kau boleh bawak lelaki masok 
rumah ni tempat aku dan family aku bertedoh dari hujan , panas .. REZEKI DARI ALLAH kau penah pk x ?  you now mama saya sembahyang di dalam rumah ni kte org orang ISLAM bukan KAFIR ok 
sampai hati kau kan ? aku nmpak kau kelua dari bilik aku ? kau buat ape ? kau dengan lelaki ke kat dalam ? aku tido kau boleh buat cam tu , bukan aku marah pown kalau kau bg tau nak lepak nan jantan tu , boleh je tapi jangan la sampai masok rumah , xelok FYI ayah aku pown xpenah masok bilik kau duduk belending2 ke ape ke ,xpenah au .. LELAKI ? berape kali aku nak bagi tau lelaki di larang masok rumah aku .. ayah aku pown masok kejap je ,, ni kan jantan keparat yang kau bawak masok tu  , memang sah sah xde kaitan pertalian darah dengan aku 
hey fren aku marah gile dengan kau , aku ade je BF  tapi BF aku penah masok rumah aku der , just lepak lua boleh je idop  tp kau ? buat rumah aku cam rumah kau kan , aku xnak rumah aku & famly aku PANAS dek kerane perbuatan korang tu . xkesah la ape yang kau buat atau kau xbuat pape , kau tetap xboleh di percayai " AKU BENCI KAU " 
thanks again kawan , kalau mama aku tau kau la org yang paling diharam kan untuk aku berkawan 
aku bukan perempuan cam kau tau , bawak lelaki masuk rumah xtentu pasal 
sngat hot kan bawak lelaki masok dlm rumah kawan sendiri , bawak masok dalam bilik kawan sendiri :p good job fren i like , dan kau jugak akn terime balasan yang hot jugak

1 CHEONSA