[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ON 21 Jul 2011 AT 09:34
asalamualaikum 
kenape aku xleh nak lelapkan mate ??
sejak kebelakangan ni aku slalu xcukop tidoo 
skrg dh kol 12.29 pagi , aku msih xleh tdo sbb teringatkan capital F 
we aku dh gile ke ?? xkan ??
aku xtau aku xtau aku mmng xtau 
cm ne aku leh ingat dye , 
aku miss dye sngt ke ?
setiap kali aku nak pejamkan mate aku  , mule la knangan aku nan dye melintas kat kepale otak aku 
we kenape dohh ??
perlu ke mnde ni berlarutan ??
sekali guss membuatkan aku sakit ?
walaupun aku tahan air mate aku ,
air mate tu still kelua walaupun aku dh pejam mate sekuat2 hati aku 
aku pujuk jugak mate aku supaye berhenti mengeluarkan air mate tapi mulut aku plak nak begerak 
aku tahan gak mulut aku dri menjerit , mmng mulut tu denga ckp tapi aku sedih sbb mulot tu still jugak nak jerit walaupun xmengeluarkan bunyi .


0 CHEONSA