[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

happy birthday mia ON 27 Jul 2011 AT 01:35
asalamualaikum
hello 
ok nak story ckit sal semalam 
eclly mnde ni dh belaku semlam tapi baru hari ni nak post kat blog 
bukan nye ape cik puan cik tuan 
gamba xd import lagi ke dlm FB >.<" tu yg xleh nak post tu , HAHAHA 
yela kalau nak cite msty ade gamba kan ?? bry HOT 
sekali lagi eclly .. semlam bufday classmate aku , shamelia 
yayayay just panggil mia "')
sweet x ?? sweeet ?? sweeeet ?? nampak xpermainan dye tu ??
ok bebalik pade cite yg nak d sampaikan 
so smlm kteorg satu class pegi la MCD ;') AMBOI URUF BESA SUME , EHHMM SAJE NAK MENUNJUK !
ok MCD kat semenyih je , kte org ni bkn nye ape sbnanye saje je nak try makan kat situ , bkn xmampu mkn jaoh2 cume saje je malas >.<'
hahahahahah
pape jela ok best gile celebrat dgn bdak kelas 
so nak tngok meriah cm mne ??
turun bawah 





semestinye gamba aku la yg harus di dahulukan kan ??
xgitu cek mona oii ??
msty la cm tu 
ok pic ni abg aku yg tngkapkan amirul hadi AKA TOSE 
biase pngil dye tose je ..


itu kek bufday gurl 
nak ??
nak beli sendiry :)

ok ni geng yg mengFOLLOW kn diri ke MCD celebrt bufday mia 
ok jgn cari aku , aku xde dlm gamba tu 
HAHAHAH 
jgn gatal2 nak cari pelangkong jap lg kang 



ape yg penting tangan tu !!



acap & boyot 
itu dye boyot si pencuri makanan 

dri tadi dok masokan gamba xpasan plak gamba bufday girl 
xde ok tu dye bufday gurl 
ehh ehh korg bkan yg baju ijau tu 
yg baju ijau tu ajim 
baju pink tu bufday gurl nye .


ni abg aku just panggil tose je 
ok dye la yg dok ambek sume gamba2 ari tu 
kalau xde dye myb xtercipte kot memory :)


aku menyelit je keje 
helmet sape tu kacau la !!

'
super gugurls




errr ini bukan aku 


abg kesayangan saya tose 


ok dh habesssss best x ??


ok   mia happy birthday may ALLAH bless u sayang


















0 CHEONSA