[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

i miss you ON 20 Jul 2011 AT 22:56
asalamualaikum
kenape ??
kenape mnde ni jadi kat aku 
sape boleh jawap bagi pihak kau ?
umm aku dh delete capital F dari facebook aku 
dengan harapan aku xnk ingt dye lg , nak lupe kan dye teros 
xnak ade dye dlm hati ni , sbb kalau ade dye diri ni skit 
hari2 kne menangung kerinduan yg kuat , 
walaupun aku dh delete kau dri facebook aku aku still nak bukak profile kau ,
thanks capital F sbb xprived kan profile kau , :')
i really2 miss you 
aku pown xtau , kenape ??
untuk menyayangi mu mengambil mase yg singkat , tapi untuk melupakan mu mengambil masa yang agak lame  ?
see betape kuat nye pengaruhh kau kat aku ??
kte dh lame kan ??
ya of coz la susah nak lupe kan kenangakn dengan kau kan ?
err knpe la kte kne cipte bnyk knangan tyme kte kapel dulu 
kan dh susah , 
hampehh la hakktuii la 
benci la every tyme kne miss kat kau 
before tdo kne ingat kau kenang kau 
kalau la perasaan cm tu xde ia lebih bagos kan ??
tapiperasaan tu mmng kne ade 
why ar ??
mmng cm tu ek ?
tolong hilangkan perasaan tu 
aku nak hidop dengan dye 
tapi bukan dengan bayangan dye .

sekian :').....

0 CHEONSA