[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

kau perempuan kabin ON 11 Jul 2011 AT 08:07
asalamualaikum
HELLO
ahh kabin gle la kau pompuan , gelabah taik unta kau , 
kau la pompuan paling kabin yg penah aku jumpe , bajet 
tah mende2 tah kau ni ..
dlm fikiran kau mmng tengah pk yg aku akn ambek balak kau ke ???
ahh kelang kabot la kau __"
jgn la overr sngt , pakai FACEBOOK  balak coz nak marah2 aku 
kau kabin bajet nak merajok2 
mngadu dekat balak 
heyyy gurlss aku dh knl dye lame la .. err xheran tau :')
mate nan hati kau letak mane ??
xreti ke nak beza antara kawan dngan membuat curang !!
xpayah nak ragu2 sangt la 
aku tak nak nye balak kau tu 
FYI aku dlu pnh gak dpt KASIH SAYANG dri dye 
tp xde la kabin , kabott cm kau ni ...
maaf la ye aku xde mase NAK ROSAKAN RELATIONSHIP org 
so xpayah la kau nak pk yg aku nak ambek balak kau 

dont worry la stakat si dye xnak aku berebot nan kau 
pemikiran kau je kolot cm orang kampong xboleh nak beze mane sahih atau x 
hrp je sekolah agama tapi ___" tah mende2 tah 

aku saran jangan la kelam kabot sngt , xlari de balak kau tu 

aku xhadap la sengallll 

pakcik ksyngan BUAH HATP PENGARANG JANTUNG  aku better lg HOT dri balak kau :'D

0 CHEONSA