[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

w705 i ON 10 Jul 2011 AT 00:52
asalamualaikum 
eeeee stress la cm ni , ahhhh nak luah perasaan boleh x ??
ha __' msty la boleh kan sbb ni kan blog aku :')
ahh stress doh pakai encet  W705  better pakai encet yg ade lampu itam putih , ehh , 
dah baiki nak dekat 200 pon masalah jugak ke ?? err kalau aku tau xpayah baiki pown xpe 
mane xstress charge dri mlm smpi ke pg , smbong lg smpai tengahari xpenoh2 jugak bttry , ahh dh la nak charge bapak susah , tak ke itu satu penyusahan bagi aku , dh semue org xleh call or msg aku 
encet asek off je , ahhh xsngop dh den ni , lobeh baik la den pakai encet yg bolambu kat ats palo eh !



wah intan cntik nye fon kau , hot pinky 
ahhhhhh ! dusta dusta 
kau tak tau btape sakit hati aku pkai encet ni 
pink ?? errr __" HOT kan ?



Labels:


0 CHEONSA