[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

xboleh teros mcm ni ON 23 Jul 2011 AT 03:09
yup aku pown rase nak mnde ni berakhir cepat2 , supaye mnde ni xjd beban tok aku kan ?
ramai lagi yg syg aku kan ??
ade mama , ade papa , kawan kawan , thanks to ila sbb dh dengan luahan hati aku 
thanks sayang 
ok aku kene tabah , kene kuat kan ? --" walaupun aku xberape nak kuat 
tapi ape je aku leh buat dh dye nak tingalkan aku , myb ade hikmah 
bia la ape yg dye buat kat aku , yg pasti aku xkan penah lupe ape yg kau buat kat aku kan ?
yela kalau mnde yg beramain dgn hati ni mmng susah , air mate dohh , hari2 mengalir 
sampai banjir bilik aku , sakit tangan2 bengkak tumbuk cermin sume gara2 telampau sayang kat kau (pompuan bodoh)
sngt la bodoh kan kalau nk d lihat , tapi itu la yang aku buat , so aku dh tergolong la dengan pompuan2 yg bodoh 
pape jela 
moral of the story untuk mnde ni aku dh dpt la , kalau nak becinte jgn la nak berye ye sngt , than tyme kapel tu kne la pk gak cm mne satu hari nanti kalau kapel kte tngalkan kte , e2 mmng kne pk , kalau xpk jd cm aku ni  , xtau nak buat ape ,
kepade kekasih baru awak tu thanks la kte sesam perempuan 
dan seorg perepmuan telah membuat hati seorg insan yang bermane perempuan dan sejenis dengan nye mnderita di sebab kau seorg perempuan .
disebabkan kau perempuan , insan yg bername perempuan ini hilang kebahagian sekelip mata 
harap kau mendapat musibah yg same dengan insan yg bername perempuan yg pernah engkau sakiti .

0 CHEONSA