[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ALLAH itu maha ADIL ON 21 Aug 2011 AT 22:41

sesungguhnya ALLAH itu maha adil , maha mengetahui setiap sudut hati manusia termasuklah aku yg selalu merinduinya :')

**********************************************************************************
saya hilang daya kerana awak , saya hilang timbangan kerana awak , saya hilang semangat kerana awak , malu nak becerite dekat kawan kawan , sbb kawan kawan xkan la nak denga cite yg same je kan , tapi mnde yang same tu la yang menyakitkan , dah tak tau nak luah kat mana , hanya belog ini yang menjadi saksi ketika saya rindu awak , saya terima seadanya dengan ape yang jadi terhadap saya dan awak , bukan merinting atau meraih simpati , tapi ini adalah kenyataan yang hakiki yang terjadi kepada saya ..3 bulan dah berlalu , bukan senang nak melupakan apa yang terjadi  , bukan senang nak menghadapi , sehingga sekarang saya masih mengingati awak , saya perempuan bodoh ke ? sedangkan awak gembira di sisi orang lain , saya menangis , meraung menahan kesakitan , tetapi awak ? hidup saya xpenah lekang dari mendoakan yang terbaik untuk awak , xpenah lekang dari merindui awak , walaupun sesaat .. tiap kali saya bukak page awak , ape yang saya rase adelah same seperti saya menikam diri saya sendiiri , sakit yang saya dapat , luke pown saya dapat , kadang kadang xde daya nak kuatkan diri , tuhan sampai macam ni saya dapat ..  saya selalu doakan awak , dan saya menghaparkan awak mendoakan yang terbaik untuk saya , kadang kadang syaa menagis tengok gamba awak , walaupun awak tiada di sisi saya tapi jasad dan raga awak masih tersimpan di hati saya ,
sebelum saya tido mnde terakhir yang saya akan buat sebelum melelapkan mata ade mengingati awak , tengok gamba gamba awak , mata kata jangan tengok TAPI hanti kata rindu , berdoa kepada ilah itu semestinye , "YA ALLAH kau tarikan la ingatan aku pada dia , supaya bila esok aku bangon dye dah xde lagi dalam ingatan aku " mnde yang selalu saya cakap sebelum saya tido , saya pown selalu doakan supaya awak pown mendoakan mnde yang same tok saya , awak tolong doakan saya supaya saya tak perlu ingat awak lagi , saya sanggup hilang segala memory saya dengan awak daripada merindui awak setiap masa , tapi kenape sampai sekarang doa tu xtermakbul , saya selalu menatap muka awak , walaupun sekeping gamba ia membawa makne yang besa tuk saya , saya tengok gamba awk puas puas dengan harapan itu malam terakhir  yang merindui awak , tapi bila saya bangun pagi awak masih ada dalam kotak fikiran saya , sumpah saya terseksa . awak apa tau ha , awak hanya mampu memberi saya air mata , saya tak tahan  saya tak tahan , saya ni kan awak insan biasa je wak , yang ada hati ada perasaan , saya xpenah ambik hak orang lain ,saya tak penah rampas hak orang lain ,tapi saya selalu dapat mnde mnde yang seperti ni , apa saya xlayak ke dapat kebahagiaan ??

sampai bile , sampai bile harus menagis , memendam rase , saya xnak pown nagis sebab awak , tapi boleh ke saya tahan perasaan saya ?? 
saya  tau ALLAH maha ADIL , saya tahu , tapi sampi bile saya kene cam ni , saya boleh kuat tapi didepan orang tapi belakang orang ?? sapa yang tau saya &ALLAH saja yang tau , 
kalau boleh kau nak tarik ingatan aku secara kasar pown aku izinkan daripada aku sakit selame lamenye ,

saya tak pernah membuat kaum sejenis saya , tapi saya selalu dapat kesedihan daripada kaum sejenis saya , sanggup awak ambil dye dari saya , i no im no perfect like you , but pleasee dont take my sunshine .
dia sinar dalam hidup saya , dia cahaya yang menerangi malam gelap saya , 

kau adala kaum sejenis ku yang paling jahat yang pernah muncul dalam hidup aku , aku nak kau tau tu 
aku benci kau sampai ke dalam liah lahat sekali pown , aku tak kan maafkan kau , kau saikoo !
kau wish luck kat aku dgn paan tapi sebenanye kau ade niat lain , aku benci kau , kau rampas dye dri aku !


0 CHEONSA