[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

yana kau boleh ON 7 Aug 2011 AT 00:32
macam2 la yg blaku dekat kami kawan kawan 
firstly ila yg kne , than aku dan sekarang yana 
ok macam yg ila buat kat aku , dye selalu ade dengan aku tyme aku stress dengan F 
so sekarang ni tibe masenya aku perlu berade disisi kawan aku yg senasib dengan aku ,
so yana aku nak kau kuat  ,kau kne lupekan badak gile tuu , bukan dye je yg bleh bagi kasih sayang kat kau , aku pown boleh , ila , wawa , nani dan semue kawan kawan kau 
kawan lagi impoten la dai badak gile tu , kte org sentiase ade dgn kau , bukan niat aku nak patah kan aty kau , tapi ini kenyataan , aku xnak tngok kau sentiase stress dan asik2 xde mood sbb manusie yg xpnh nak hargai kesetiaan kau dn kasih sayang kau ., 
aku nak kau FOCUS utk pelajaran , dye tu xde satu kebaikan pown yg dye leh bagi kat kau .. 
jauh lagi pejalanan kte , sampai mase nanti kte akn jumpe seseorg yg betol sygkan kite , termasuk la kau , cume xtau je bile , 
so kau kne kuat , lupe kan dye demi mase depan kau , buang mase kalau kte asik nak pk hati org sedangakn hati kite xde sape nak jage ,



yana kau kene kuat :')

0 CHEONSA