[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Raya Dah nak dekat kot !! ON 23 Aug 2011 AT 09:57

we der raye dah nak dekt doh !gua xpasan la der ! pehh ayat rempit sial !
berbalik pade bahase yang biase digune pakai . . . .
we raye dah nak dekat kot ! series aku xperasan , rasenye baru semalam berpuase , ceh ceh bajet full je pose 
we series doh cepat nye mase belalu tutu dah nak raye , makanan kat bazar pown xabes terjah lagi , paling terok bazar kat semenyih pown xpegi lagi tau ,  pape jela weeyy , tapi raye tahin ni series BORINNNNGG ! asal ek ?? aku xnmpk suasane raye pown asall ??
ok myb aku dh besa kot .. besa la sngt , badan besa ade , ehh tak tak , betol la asal ek myb nak SPM kot mane la ade mase nak raye raye ni kan , huhuhu , 
ok pape pown aku dah ade baju raye HAHAH  4 pasang sudah siap ! cume baju biase je xbeli lahi , kasot , tudung HA semue to xbeli lagi xde mase kot nak g beli .
bajy raye korng wane ape tahun ni ? cisss bajet ramah la pulok ! 
xpe kalau sombong orang xsayang kan ?
HAHAHAH 
ok plus plus nak cakap selamat hari raya la ...
maaf zahir dan batin 
nak duuit raya bolehh 

0 CHEONSA