[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

saya kalah ON 14 Aug 2011 AT 08:24


ok kali ni aku kalah , kalah dengan perasaan aku sendiri , menagis mengenang kan kau yg mmng dh xde pape 
ohh acually aku saje saje je nak bukak page facebook kau nak usha wall kau , ok than aku tekan la older post yg lame2 tyme aku nan kau still dlm relationshp lagi , ok so sweet :') , sngt sngt sweet , xtergambar kegembiran tyme tu hanye kau dn aku sahaja yg tau , ok piluu , sedihh , sayuu bace ape yg kau post kat aku , yg kau post for status kau , piluu sngt kau cakap "INTAN AKU SYG KAU " "AKU RINDU KAU" 
"NAK SPEND TYME DENGAN MASAM " n what averr !! uhuh ! happy aku bace tapi jaohh di sudut hati aku rase piluu nye dengan keadaan yg skrg !! xtergamba kebahagian aku dan kau dulu , uhuh ! sekarang masing2 dh buat hal sendiri , kau dngn care kau , aku dengan care aku , kan ?? akupown xpasti yg kau pown ade ke penah pk sal mase silam aku nan kau ?? ummm hnye kau dan TUHAN sahaja yg megetahui  nye kan ?
ok semalam aku chat nan kau kan ?? itu maknenye aku xpnh lupe kan kau wlaaupown sesaat !! wau terubat jugak rindu aku kat kau :')
menitis air mate post mnde ni , :')

ok awkkk saya masih cintakan awak dan sayang kan awak sama seperti dahulu <3

0 CHEONSA