[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

selamat hari raya ON 25 Aug 2011 AT 18:56

di hari yang mulia ini ku memohon menyusun sepuluh jari , ingin memohon kemaafaan , foyyoo skema deh !
ok aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepade semue umat islam yang berade diats muke bumi tuhan ni , kepade rakan - rakan yang mengenali aku , semue classmate aku STEP 5E , kawan- kawan yang karib ,  aku ingin memohon maaf sekiranya ade terkasar bahasa , membuat ape ape yang tak senang kat mate korang tu kan :') , moga moga dapat la korang maafkan , kepade NANY ,IFA , YANA , WAWA , ILA aku nak mintak maaf berbanyak2 kat korang yela kan aku bersame dgn korang dah lame kan ? separuh hari aku kene mengadap muke korang yang hot ni  , so segale perangai aku yang tak elok tu , harap d tego , tapi aku tau aku baik orang nye , so xpayah tego kan :')
ok ok aku dah nak balik kampung , so korang sume doakan la perjalanan aku selamat , semoge sampai kat umah nenek aku yang nun jauh kat kelanatan tu dengan selamat , aku pown mendoakan mnde yang same jugak kat korang ..
nanti jangan lupe datang umah aku beraye k :')
bye love u all



0 CHEONSA