[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

adik punye pasal ON 6 Sep 2011 AT 04:42
adik punye pasal ok itu tittle hari ni , ok ni cite sal adik aku , aku ni jarang la nak denga cite sal adik aku ,walaupun aku 2 beradik je tapi kte org bkan nye sepasang adik beradik yang rapat + baik , tapi adik beradik yang rapat + kasar acually bukan adik aku yang kasar tapi aku , aku nan adik aku ni jauh beze nye umm banyak sng dye canti aku xcantik , dye rajin aku malas , ahhh itu bukan persoalan nye sekarang , ok kadang kadang aku suke jugak dengan cite adik aku , ummm tyme balik sekolah je msty dye cite , tapi ape yg tak seronok nye bile dye cite membe2 dye buat dye , ohh menyirap la aku , umm kadang2 sampai menagis2 , akk mane yang xbengang ? lagi satu adik aku ni lembut je org nye , kalau aku dh lame xnak kawan nan membe cm tu , boleh plak budak tu kuutuk dye , dye leh ckp , xpe bia la , ahhh depan baik je belakang kutuk2 adik aku , umm pelik la , adik aku gedik nampak cm tak , ahh mmng tak la , ummm aku ingt sekali nak la pg jumpe dak tu better dye xpayah kawan adik aku dripade dye dok hasus membe2 adik aku yang lain supaye xyg kawan nan adik aku kan ?

0 CHEONSA