[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

kenape kau kembali ON 3 Sept 2011 AT 19:11

kenape kau kembali ketika aku sedang belajar melupakan kau ?
kau sikit tak jaga perasaan aku kan paan ?
kenape dengan kau ni ha ? kau tau tak sekarang aku sedang belaja tok melupekan kau , kau ingat senang ke ha?
dah nak dekat 3 bulan aku cube nak lupe kan kau , kau ingt senang ke ? 
aku delete kau dalam fren list kat FB kau tau knpe ?? 
sbb aku xsngop nak tengok kau berhepy hepy nan awek kau , sbb tu aku delete kau , kau happy happy tapi aku terkenang kenang kenangan aku dengan kau , xadil kan cm tu paan , aku sorg je yg kene menanggung ni sume , kau rase adil ke ha ?
lepas aku delete FB kau aku bekeras xkn usha2 lagi FB kau , ikot kan hati ni nak sngt tengok keadaan kau , nak sngt ambek tau , tapi aku kene jugak tahan diri aku ni , kene jugak belaja cam mane nak lupe kan org yang penah aku sayang , org yang selalu ade dengan aku ketike aku susah , aku kene buat jugak sbb kau bukan milik aku . tapi bile aku dh mule melupekan kau sikit sikit kau , kau pulan ingat kat aku kepade kau , wee took ape FARHAN ? untuk sakitkan hati aku lagi ?? stop it la we , aku penad nak nagis lagi .

kenape kau anat msg kat aku ? lebih elok kalau kau tak payah nak ckp ape2 nan aku .
tersentap aku pagi raya kau anta msg kat aku , hati aku ni sebesalah nak rep text kau , perasaan aku bercampor adok kau tau x , haty ni dah mule nak maafkan kau sikit2 tapi bile kau selitkan sikit pasal awek kau , ish hati aku ni cm retak seribu . kau tak paham lagi ke ha paan ? kau ni kenape , xpuas kau buat aku ? hiidop kau mmng tok sakit kan aty aku ke we  ?
sekarang aku dh mule nak memikirkan kau , nak menagis sbb kau , kau ingt aku suke ke nak nagis pasal kau paan ?? kau tau kenape aku jadi cm ni  ?? sbb aku xpenah curang tyme kapel nan kau , aku bnyak pendam je ape yg aku rase kau tau x ? kau buat salah , kau mintak maaf , aku maaf kan kau . kau clash nan aku pas2 kau nak kapel balik pown aku still terime kau , itu sbb aku sayang kau la BODOH :'(
kecian aku tngok kau datang umah aku malam malam nak mintak maaf , aku pikir pengorbanan kau datang rumah aku tyme ujan , ambek aku tusyen , bawak aku jalan , datang temankan aku kat umah sume to :'(
ikotkan hati aku ni nak maki2 kau tau , tapi sampai ke hati aku ni ?
dan kau perempuan , kau la pemusnah , aku benci kau , aku benci kau , kau la punce hidop aku merane !

0 CHEONSA