[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

selamat hari raya ON 3 Sept 2011 AT 01:17


myb xlambat lagi kot nak post pasar hari raya , HAHAHAH ok bukannaye ape malas je , malas nak menaip , tapi nak jugak post mnde ni .yela kan kite pown nak jugak cite pemgelaman kite tyme balik kampong kan , 
ok balik kampong konvoi dengan kak ngoh , abg hanis, kak ,uda , kak ety , abg mail dan kak pia , ok dye org tu sume anak buah mama aku , hahahsepupu aku la jugak , ok nak bange sikit ni sebab mak aku drive balik kampong , umm tapi xheran la kan sbb setiap tahun pown memang mama aku yg drive , ok jom la tngok gamba raye kami HAHAH 





ok ni ahli baru dalam family ni name dye NIK ZAHEER BIN NIKZULKIPLI sebulan dah baby comel ni 








saya malu la awak HAHAH :')


sayang family aku :')






0 CHEONSA