[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

all of you ON 15 Oct 2011 AT 12:28
hye sory dh lame xupdate blog ni , sorry yg teramat sngt2 ye
acually aku exam trial nak tak nak kne la korbnan cikit , walaupown cikit bebaloi la jugak kan 
ok hari ni aku ade hari graduasi kat sekolah , cume budak2 yg comel n cute saje yang terpilih , HAHAH 
perasan ye ? :/

thanks to all 5ehsan student sbb dh jayekan mnde ni , jaye ke ? hahah what ever 
thanks to syifa , yana , wawa and gemok nadia sbb dh pakse aku joint grduit ni 
aku tau korg sunyi xde aku kan ? 
mengaku jela kan ?

nak tau jaya xjaya tengok gamba la geng !
im look very fat 
this is realiti ? ;/
somel kan ?
intan shazeera zaki bt marzaki ni 
HAHA
DENGAN WAWA :)

ini GENDUD kesayangan saya :)
gendud kau macam hantu :)
moga moga keakraban ni bukan hanya sebentara 
budak lagi klas 5 ehsan sume xlayak dyg sini 
malas sume nye :/

thanks to all classmate :)





0 CHEONSA