[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

pakcik why ? ON 15 Oct 2011 AT 13:27
ok rasa lama aku tinggalkan pakcik aku mendude , aissh xleh jadi ni nanti ade org ambek dye , kang patah seribu kang jap lagi ..
ok la ari ni la bru aku nak online , HAHAHAHA cian pakcik 
dh meyalak2 suruh online , ntah ape yg nak d buat nye pown aku xtau , salah sngt ke text kat fon ? call kat fon ? 
ok i no nak saving ke pakcik syg ?
hahah im just joking acually pakcik aku ni skrg makin sweet kot , aku pown xtau knpe , mngkin denga caya aku abaikan kan dye kejap dye boleh mematangkan diri dye kan ? HAHAHA kalau dye bace ni msty marah 
ok bukan sngaje tau pakcik , 
ok miss pakcik A..K.A pakwe ni :)
sayang pakcik 
ni ok lagi kan ?

sweet kan , ok tyme ni ade la aku tnye sape gurls yg selalu komen gamba2 dye tu , just tanye tu je 
ok dye pown jawap ddgn elok xde masalah , dye takot aku marah , tapi aku xmarah pown ok !!
than myb gurgul tu bace kot ape yg pakcik anta kat aku teros dye anta ni 
tak memasal kan ?? why ah ? dye bacam xsuke je aku dgn pakcik , ok xnak gadoh sbb lelaki 
but see la cam perli kan 
xpe esk aku tnye pakcik :)



0 CHEONSA