[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

saya sayang awak sebenarnya ON 16 Oct 2011 AT 09:55
aku aade abg :'(
muhammad name dye , ok aku sbnanye sayang dye , walaupon aku suke sngt cari pasal 
errr ! aku ni anoying sngt sngt kan ?
kadang - kadang xpasal pasal aku marah dye , ok myb dye rase yg dye tu stok aku gadoh gadoh je 
tapi tak tau , aku syg ape kat dye , if aku maki mai dye , dye ok je 
ahhh terok nye aku 
intan ohhh intan !
mama aku selalu marah aku , err sbb dye la ! aishhh !
sbb aku selalu marah dye opsss sory abg !
kadang kadang ade seketika aku nan dye malas nak contac 
aku pown xtau knpe , ok asek baik hati dye xkeras cm aku ohhh 
dye jugak mgalah , smbong contac balik 
ahhh dh 3 tahun kottt ! 
bile aku nak berubah ??? 
now aku nak blaja menghargai dye 


*******************************************

baru tadi gadoh 


choco holac tu fb lame dye aku g blog , sbb sikit je pown :'(

im sory abg , pecaye la sy sayang abg sbannye :')





0 CHEONSA