[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ape cm ni ? ON 29 Nov 2011 AT 02:33
 hye geng tody i want to story about my beloved uncle ,wah wah wah spikang kan ? see i can speak orang puteh u ! HAHAHAH xnak membebel banyak , ok aku nak cite pasal ketidak puasan hati aku terhadap stuff- stuff dekat HKL (hospital kuala lumpur), xdapat luahakn dekat owner HKL tu , aku luahkan la dekat blog aku yg manis dan cute ni :') , ok pakcik aku masok hospital ok sakit dye agak parah boleh dikatakan nazar la , ape pon sape xsedih kan ? ok lagi2 dye tu rapat dengan aku , yaww sbb dye tak kawin lagi kan ? tenat ke tak tenat ke kite kne la usaha nak baikan dye kan ? walaupon ape care ? kalau korg pon msty nak buat yg terbaik kan ? ok dye mmng skrg bernafas sepenuhnye menggunakan OXYGEN , payah kan ? boleh korg bayangkan kalau OXYGEN tu habes ? boleh mati kan ? ok ni cerite pasal stuff kat situ , wauu menyirap , pakcik aku kene cuci darah ok sakit buah pinggang ,so wad dengan tempat nak cuci darah tu boleh tahan jauh la ! dye org hanta pakcik aku kat situ mama aku dgn aku g la jage dye , sbb dye dh terok sngt kan mmng 24 hours kne teman , bahaye we ! aku masok je kat tempat cuci darah tu aku nmpak dye , sedih kot , dengan bernafas pakai mesin nye :( huh ! than aku bace yassin tok dye , selalu pon kalau aku g tengok aku msty bace kan yassin tok dye , tnggungjawap aku ? ok than cuci darah tu ambek mase 2 jam , ok bile dh siap cuci darah spatotnye dye kne ambek pakcik secepat yg mungkin , dah la bagi oxygen xcukop , buatnye mati kay situ cam mane ? datang ambek 1 jam selepas cuci darah tu dh siap , pakcik aku menjerit2 xcukop oxygen , cam mane ? asek baik mama aku ade , ummm ! sape tak mengamok bayangkan ade org tutup molot korg dn hidong korg myb cm tu la dye rase kan ? ok dah la lmbt , 2 kali cll baru nak dtg ambek , thn bile datang buat muke , rase nak sepak tak ? bile mama aku tnye bnyk pulak alasan korg kan itu la ini la , sikit tak kesah kalau korg bagi oxygen penoh satu tong , duduk tempat cuci darah sampi esok pon kteorg xkesah , masalahnye kau bg separoh dri tong , dan ambek lmbt , oxygen hmpir habis , bodoh tak bodoh , org tegok untuk kebaikan supaye xulang lagi mnde2 cm ni , kes cam ni bukan sakit biase2 je tau silap langkah nyawa jd tarohan , so buat la elok2 , mama aku pon nurse ape ? boleh je mane sifat tanggungjawap dn layanan yg baik ? pesakit menjerit2 xleh nafas boleh lagi jalan lengang kangkong , aduan ni bukan kami 1 family je ckp , ramai lg yg ckp ! --" nak buat aduan kat pihak ataskn kcian , kalau ikotkan byk lg kekurangan korg dlm menjalankan kewajipan bekerja , cume tak larat nak menaip ! rezeki yg baik dtg dri pekerjaan yg ikhlas , berbudi bahas bile berkate

0 CHEONSA