[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

BRUNO MARS iloveyou ON 19 Nov 2011 AT 11:53
BRUNO MARS kau la penawar hati , penyembuh luke dan blablablabla !
we series doh aku suke dye ♥  nak ciom dye sikit boleh 
muuuuuaaah :* amekkaw ! bruno mars hencem , comel :) oh shit --" aku dh terpegon dengan kesopanan dye ,
ahh bile aku jumpe dye ? pape jela doh , korang minat dye ? we aku minat gile dye , aku ni dh semakin parah korang tau x , hahahah same tyme aku pnah terfikir one day aku akan kawin  dengan dye OMG ! gile aku doh , aku selalu cakap kat mama aku yang BRUNOMARS ni bakal menantu dye , HAHAHAH 
"KEPALE HOTOK MU " mama aku cakap , dye nak ke kat kau ? mama aku gurau memang kasar :')
walaupun banyak clon BRUNO MARS ni tapi yang kat bawah ni juggak jadi pujaan hati aku 

hahahahah aku ade sorang classmate yang ade iras iras BRUNO MARS , HAHAHAH classmate aku yang lain cakap la muke dye same ! bagi aku ??? --" ade la iras sikit ,
yang pakai baju kelabu tu , haish bcm BRUNO MARS KE ?
ade one day tu aku denga dye cakap yang BRUNO MARS tu sepupu dye , HAHAH haktuuuii kelaka la ezzudin ni :')


walaupun kau ade iras biras sikit dengan dia , tapi kau tak boleh lawan dye ooo :')
BRUNO MARS tetap comel , oh gatal nye aku 
andai la jantan comel kat bawah ni jadi kawin dengan aku , 
hahahahhah mnde wajib aku buat , aku nak congkel TATU kau tu sayang ♥ oh xmanis la sayang orang tengok laki i cam ni 
HAHAHAHAH 

walaupon ade manusie yang seperti ini
|
|
|


bukan aku yang edit , myb dye orang sendiri yang edit --"
ahhh korang tetap xsame cam BRUNO MARS aku ni :')

kecomelan dye terserlah bile bile mase je , gamba korang kalau tengah tido misti xcomel kan ?
tapi dye 
still comel 
walaupun dye tengah penat HAHAHAH sebab bawak aku jalan jalan dye tetap coolll 
walaupun rumah kteorg TEBAKAR dye masih lagi boleh menyanyi tok aku 
sweet kan ?
lesung pipit dye same dengan aku , ade jodoh ni ♥ 

dalam ape ape keadaan pon dye comelll :)
kte sayang awak je comel 









0 CHEONSA