[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

cepat sehat k fazreen ON 19 Nov 2011 AT 03:01
Asalamualaikum reading reading 
hari ni aku nak post  pasal sorang classmate aku yang acident , aku dah tau dari semalam tapi hari ni baru nak post sbb tak de masa , ok aku dapat tau dari classmate aku yang lain , acually kte orang satu kelas memang cam satu family sebab tu la kalau ade ape je yang belaku pakat risau semue satu class , yang aku nak cerita ni pasal sorang classmate aku nama dia FAZREEN ok kesian dekat dia sbb denga denga cite fazreen ni acident , ok punye la risau semue orang dekat dia termaksuklah aku , ingat tadi nak g tengok dia kat rumah dia  , tapi apa kan daya aku sendiri jalan pon tak larat , apa yang satu kelas kami risau kan pasal dia cam mane dia nak jawap exam ? ha ? andai nye kteorg boleh tolong , dh lame kami tolong :')  . fazreen semue orang sedih dengan apa yang jadi dekat kau , and kali harap kau cepat cepat la baik :')
satu class mendoakan kesihatan kau .


0 CHEONSA