[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

congratulation Harimau MALAYSIA ♥ ON 21 Nov 2011 AT 21:00
tahniah tahniah kepade pamain bola team harimau malaya :') , im so proud wift HARIMAU MALAYA :')
tahniah sekali lagi 
walaupun aku tak berkesempatan nak tegok tapi aku sty ikot pekembangan , semalam tak boleh tengok  sebab nak pegi tengok pakcik aku kat hospital , so korbankan la masa tok bola , ok singgah dekat kedai makan 
walawey aku cakap kau , ramai gile , semue dtg dengan bapak jesi bola team MALAYSIA , bangga gile kan bile tengok dye org sume semangat cam tu . ok tyme aku pegi bola baru start , emo jugak la aku tengok , pikir dekat kedai je , kalau kat umah aku rasa dah menjerit jerit dah tu , ok semalam indonesia jarikan gol dulu kan ? 
oo shit gile , hampe nak mati hati aku ni ,sbb tengok malaysia tak jaringkan gol , sedih nye , sampai aku fedap nak tengok , semue penyokong malaysia kat kedai makan pon terserlah kebengangan , HAHAAHAH 
dan tibe tibe GGGGGGOOOOLLL ! semue orang besorak kiri kanan depan blakang kedai makan , semue org bangon than menjerit jerit cam orang gile di atas jaringan gol malaysia , seriesly bising HAHAHAH ok sampai situ je aku dpt tengok , aky teroskan pejalanan nak balik wangsa maju , ok sepanjang jalan aku punye la risau HAHAH semangat kesukanan ok --" , ikot perkembangan kat radio je , ok aku tengok still same xgerak gerak po 1 same , ok 
bile sampai rumah kat wangse maju teros lost bola aku , HAHAH than aku online tengok semue org gembire di aats kemenangan malaysia , oh awsome beb ! aku pon happy :')
aku cari kat youtube bola ulangan , yes aku dpaat tengok , bia lambat dari orang jnji rock dpt tengok kan ? ok best tengok sepakan penalti yang terakhir , yg d tendang oleh pemain malaysi , sadis doh sipii tak masuk , dan akhirnya masuk , see ? ketentuan tuhan beb ! bola tu ditahan oleh penjaga gol indon tapi still masok jugak 
penat cite pasal bola , nak uplod gamba pulak , sumber gamba2 ni aku amek dlm FB 






0 CHEONSA