[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Gedik Gedik Boring ON 20 Nov 2011 AT 04:03
asalamualaikum
sebenanye aku boring gile , aku kene tinggal dengan mama aku , haktuii la kan , dyeorg g kelua makan aku kene tinggal , pehhhh mama aku cakap sebab aku budak SPM kene stdy , langsung tak aci , ape la , mama aku dengan adik dye kelua dari pukul 12.00 tengahari dan balik pukul 8.00 malam semate mate nak pegi makan dekat ULU LANGAT , sunguh kecian dekat aku :') tinggal sorang sorang ekat rumah tanpa hala tujuan , tak tau nak buat apa , sebab boring aku pon bajet bajet jadi model kejap >.< acehh ! perasaaan 
bajet kan ?
mama aku balik je , dye tanye "intan buat ape tadi tyme mama takde kat rumah"
HAHAHAH aku tros tunjuk gamba gamba yang aku tangkap tyme dye keluar tadi 
peeeeerr teros mak aku naik hantu "intan kau tak blaja ek ? "
alahai mama bape jam pulak mama kelua , buku pon dh jemu tengok aku 
paling xleh bla mama aku cakap "BAJET CANTIK JE " 
yes mama aku kalau gurau memang kasar sekali .





0 CHEONSA