[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

hari FIRST exam ON 17 Nov 2011 AT 03:10
hari first exam WOW ! sangat bagus , ALLAH  tu permudahkan aku untuk jawap exam :)
ok aku sebagai calon SPM -BD138A009- fuyooooh aku duduk depan kipas , HAHAAH jadi kuli kau pengawas peperiksaan , asik ambik barang aku yg jatoh je , sory k :)
ok paper BM alhamdurilah senang , boleh jawap tanpa halangan insyaALLAH la boleh dpt result yang baik :)
ok for paper BI haissshh boleh tahan mencaba la , ok paper pon aku buat pasal BRUNO MARS , ok korang xde kan ?
yes hanye aku sahaja yang ade karangan tu :) BRUNO MARS misti bangga dengan aku , HAAHAH lepas ni misti dye sayang aku lebih punye :D ahak ! gedixx ! 
ok pape hal pon aku memang tak tahan duduk lame lame dalam dewan tu , lagi lagi pape BI , mane la tahan AKU ORANG MELAYU TULIN :)
ok paper sejarah evrythng ok :) bagoss sangat , senang pon senang , kalau tak takan la aku boleh betahan dalam dewan tu sampai habis mase kan ? ok baos tak aku ? AHAHAKS !!
ok semue paper ok tasawur islam ok jugak 
ok hari ni MATH ! memanggggggggg .......................... memerah otak , bayangkan sampai menagis aku tadi 
haish malu jugak di buatnye , misti org depan aku dngan kan aku NAGIS , bodoh gile streessss , stresss dan berakhir dengan senyuman yang menyakitkan , semue calonSPM kelua dewan semue muke masam SBB math saba la ye kawan :)

0 CHEONSA