[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

rindu zaman sekolah dulu dulu ON 26 Nov 2011 AT 01:37
tetibe rasa sayu sangat bila ingat balik zaman zaman sekolah dulu , time tadika umur 4 tahun sampai umur 6 tahun than masok pulak sekolah rendah dari daljah 1 sampai daljah 6 pastu dah besa sikit naik sekolah menengah remaja bebe ! haishh dan sekarang dh form 5 bape hari je nak habis sekolah , berperingkat peringkat aku tinggalkan kawan aku kan ? miss nye saat tu :') kalau diberikan peluang nak sangat balik time time dulu kan ? aku rase bukan aku sorang je yang rasa , kompom korg pon same kan ? teruk sangat la tu kalau xde perasaan


********************************************************************
aku dh start sekolah tadika dari umur 4 tahun lagi sampai la umur 6 tahun hahahhaah sekolah tadika pasti tau korg , ade sape sape yang sekolah same dengan aku dekat tadika pasti kajang ? ok ingat lagi mama aku selalu ambek aku lambat , sampai menagis aku , penat cikgu cikgu tadika tu nak pujuk kan ? hahah saba jela cikgu , hahahaha bile umur dah 6 tahun aku g tadika naik bas , haissh selalu kene tinggal dengan uncle tu , kecoh doh uncle tu dah la misai lentik :') hahah ingat dulu aku kene jawap perike kat tadika luar kelas siot je kan ? ni sume kawan aku la dye yg mintak jawapan kat aku dan dan pulak aku yg kene marah :')

*********************************************************
time ni dah besa sikit masuk sekolah rendah , acually dulu au penah sekolah dekat conven kajang , tapi disebabkan sekolah tu jauh dengan rumah aku , aku pon pindah la sekolah sri  jelok ni , HAHAHAH aku ingat lagi first masuk sekolah tu aku dapat kelas 1 harmoni , aku pon tak tau kelas pandai ke bodoh tu , HAHAHAH dulu aku selalu kene buli , haisshh aku pon cam biase la sikit sikit nagisss waaaaaaaaaaaa ! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! mama mane mama , mane papa , HAHAH kelaka la kalau ingat , best sekolah sini :) aku sekolah sini dari dajlah 1 sampai daljah 5 banyak kan kenangan ? miss this school  , tapi nak buat cam mane aku xsempat nak ambek UPSR kat sekolah tu sebab aki dah pindah semenyih 
so sekolah la pulak dekat sini 
sekolah rendah bandar rinching dekat bandar rinching ni , ambek pulak UPSR dekat situ walaupon kejap banyak kenangan dekat sekoalh ni tau :') aku kenal dengan hafiq and all my fren , ingat lagi aku pegi pecahkan tingkap kelas , OMG ! tak tau macam mane terok doh aku --" than guru besar masuk kat dalam kelas tnye ape buat cermin ni sampai pecah , dengan sedih aku bngon HAHAH gile doh , aku senya je dah la guru besa tu rampot cm tempurung kelape , memang nak tegelak la aku ckp , sape boleh tahan dah la bertentang 4 mate omg ! ayat dye dri dulu tiada maaf bagi mu !mampos la kau 
dapat result UPSR ok la 3A 2B itu pon prong prang prong prang kene bebel , kalau boleh teringin nak putar mase nak sekolah balik ,
jadi korg yg masih kecil jgn sia siakan mase kanak kanak anda , nanti menyesal seperti saya :')




0 CHEONSA