[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

SPM is coming ON 10 Nov 2011 AT 03:39


HAHAHAAHHAAH SPM lagi 3 hari beb !
haissshh aku masih xseda seda lagi yang aku ni salah satu calon SPM tu :'D 
HAHAHAHAH 
i admit , i went to school just for play :')
AHAAHAH kadang2 je blaja kan ?
malas sngt aku ni 
balik rumah apetah lagi kan 
online memanjang bile mase nak bace ?
but i no i can do it :')
ape2 pon aku kene la yakin kan ?
HAHAHAHAH cakap banyak la pulak kan ,
sbnanye aku blaja jugak cume xmenonjol la wee ! aku selalu sty kat sekolah tok stdy kat labry :)
kadang2 dengan membe2 kadang2 sorg , kecian kan ?
ok semue org tak tau tu  , termasukla mama aku sndry 
HHAHAHAH 
ok xpayah nak cakap banyak sngt aku just nak wish 
luck kat korg yang menjadi sebahagian CALON SPM !
hahahah asek gelak je kan ? penat dh mulut ni 
ok kpade classmate aku 5 EHSAN wekorg seda2 lasikit ye kte dh nak exam ni 
hahahahah FOR FARHAN SYAH my BFF la konon tu , aku sntise dokan yg terbaik tok kau , aku akan sentise sapot kau dari mane2 sudut sayang 
ok nanti klau aku dafta mane2 tmpat blaja aku bg tau kau k , (dye yg naksame )
ok tu acap AKA PAKCIK KU :) aku sayang kau k buat yg tbaik , kau banyak 'A' aku bangge ssyang :)

0 CHEONSA