[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

tak reti tido ON 25 Nov 2011 AT 12:53
muke asli tanpa edit sumpah memang buuruk kan ? hey korg jgn hine ok :') 
biase la tu kalau dh malam kan ? paham2 la kan ? ceh saje cover line HAHAH 
ok aku post mnde ni pade pukol 4.49 jam laptop aku , ok orang lain sebok buat taik mate nak jual esok pagi aku sebok dok online kan ? HAHAH cm tu la kalau jumpe sepupu aku DAMIA memang tak tido do !
hahahahah :) bagos la dye kan ? hahah saje je dye xnak bagi aku tido , aku pon masih tak tau kol bape aku nak tido ni , HEEEE aku pon nak bniage jugak esok , so kne la buat taik mate bnyk2 nak jual esok kan ?
ok makin lame makin merepek kan ? korg g tdo la jgn ikot aku k :')
badan yang cergas datang dari tidor yang cukup --"
ok stop to merepek , kbye selamat malam , goodnite muuaah :*

0 CHEONSA