[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Alvin and the chipmunks 3 ON 17 Dec 2011 AT 08:32
AS ' SALAM
acually aku baru balik dari tengok wayang , ok sampai rumah je teros aku naik atas 
seriesly rindu laptop aku :') HOHHOO batak nak mampos doh :)
ok ni semue keje adik adik aku yg kecik kecik tu , xpasal pasal aku kene join sekali 
aku xpenah tengok cerita katoon kalau pegi wayang , aku rase membazir beb ! mule mule aku rasa cam boring je doh tengok cerite katon memang ade niat nak tido dalam panggung tu hahahah bazir duit , tapi lain daripada ape yang aku jangka kan , HAHAH cerite tu best best gile , gile gile best , korang kene pegi tengok .
aku tabik spring dekat mamat yang hensem -hensem blakang aku tadi , HAHAH dalam gentel2 ade jugak sifat kebudak budakan HAHAH kelaka la korang :)
aku dengan adik aku yg adik eya aku tegelak gelak :D budak kecik tu memang banyak cakap sampai tengang aku tengok cerita tu :)
sape yg tak tengok lagi baik pegi 
bebaloii better la dari tengok ombak rindu yg jiwang bekarat karat tu :D


0 CHEONSA