[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ON 12 Dec 2011 AT 21:53
AS' SALAM
hye hye hye , ok hari penat sangat pagi pagi buta dah bangun nak pegi temuduga mara la konon 
HAHAHHAHA 
kelaka la aku --" dengan xready langsung kan ? mane tak nye semalam mama aku ambil borang 
dan hari ni terus interview cm bodoh je 
menagis nagis aku semalam tak nak pegi 
tapi tah la selalu nye boleh je akubangkang cakap mama aku tapi semalam mama aku garang sngt 
HAHAHHAAH gile la aku cakap kau 
bodoh tak bodoh pegi dengan tak bawak pape , just ada borang giatmara , dengan IC , 
sengal sengal , pagi tadi kelang kabut cari kedai gambar  sakai doh aku 
tak boleh bla aku pegi wangsa walk dengan care4 wangse maju semata mata nak snap pic berukuran paspot 
bodoh je memang xjumpe la kalau dalam mall kan ?
hahahahah last last pegi ambik gamba dekat tempat buat paspot semalam 
penat tau :( dah la aku jalan bawak lemak memang la kan ? dengan panas panas 
kecot kejap lemak aku 
ok bye makin merepek aku ni 


0 CHEONSA