[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

TAHNIAH adik adik akak ON 22 Dec 2011 AT 19:55
AS' SALAM
Hye korang apa macam hari ni ? ada happy ? :D
nak cite sikit pasal result PMR yang baru kelua semalam :)

kecoh kat FB pasal result nak kelua bile tengok kelaka rasa
adik adik aku yang form 3 sume dok update status pasal PMR yang dah nak kelua tu
awal awal nye la sebelum result kelua ..

yela zaman aku PMR dulu accout FB pon aku tak de lagi
aada MYSPACE je :D
so dok luah kat situ jela ..

bila result PMR kelua macam macam la status yang aku baca
ada yang cemerlang dan ada yang kurang .
tapi jangan la risau SPM ada lagi
buat betul betul .

TAHNIAH la dekat adik adik akk yang banyak A tu
HAHAH
dulu akk pon brape A je dapat :D

nak tengok adik adik aku yang cemerlang x ?
meh ikot



ni yana adik kite kat sekolah bandar rinching tu 
yana ni memnag pandai tengok la result dia :D 
Happy akk tengok result kau di 
tapi dia stil tak puas hati 
myb dia target semue A 
tapi ok dah tu dik .

ni adik hakim :)
sekolah engku hussin 
jiran sekolah aku la tu :)
result adik ok la tu janji ade A 
dan yang paling penting tak fel kan ?
1A 4B 3C 

ni anisha sekolah sama la jugak dengan 
adik akim saya tu dey dpt 5A ok la tu .



                                                          
budak sekolah aku semalam dye im aku :)
3A 5B 
pon ok :)
budak ni rajin selalu aku jumpe kat labry :)



0 CHEONSA