[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

blog aku dah punah ranah ON 15 Dec 2011 AT 19:41
korang korang korang perasan tak ape dah jadi dekat blog intan ? nampak kan ?
sedih we , sumpah aku memang malas nak edit balik , tapi skarang blog ni dah jadi buruk :'(
eeeee streess hanmpir rosak blog ni semalam , hampir putus asa dengan blog ni HAHAHAH 
ok sekarang dh ok cume nak edit dye yg aku memang malas , HAHH !
aku cakap kat acap yg blog aku dah rosak dan dah buruk HAHAHA batai dye marah aku .
dye cakap tangan aku gatal sbgt bak tekan tu nak tekan ni , ceh relax la pakcik tau la blog kau lawa :). 

hahahahah :)
ade sape sape sudi nak editkan blog aku ? hahahaha tapi FREE la k 
aku xde duit 
k daaa tengah serabut .


0 CHEONSA