[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

budak gelabah tahap karma ON 4 Dec 2011 AT 03:02
boleh saya tanya ? adekah menulis status pada facebook sendiri salah ? kalau salah xkan la kat facebook ade ruangan " WHAT'S ON YOUR MIND "  ehh suke hati aku la nak update ape pon kan ? ade pakai karent rumah kau ? ade pinjam gadget kau aku nak update status ? ade pakai tangan kau ? dan ape yg penting ade ke status aku tu dekat wall kau ? aku mintak kau fikir pakai otak ye ! jgn pikir pakai kepale lutut , kalau kau rase tak suke boleh UNFRIEND tau bodoh ! aku xkesah la kalau kau nak UNFRIEND aku sbb bukan kau je tau friend yang aku ade dalam facebook tu , ramai lagi , kalau hilang satu kawan cam kau ni memang xheran la kan , yg nak ganti tempat kau ramai lagi , if kau tak suke orang update status kau jgn join facebook la bodoh , aku dh lame xmencarot , sbb kelakuan kau yg kurang sopan comment status aku , aku rase baik aku kurang aja jugak dengan kau kan ? ? kau rase salah ? aku rase better kau delete je facebook kau xpayah pakai .
orang bacam kau memang langsong xdiperlukan 


0 CHEONSA