[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

cinta kami sweet seperti gula ON 18 Dec 2011 AT 10:43


AS SALAM
tengah tengah malam cam ni tak tido lagi dari pagi sampi la ke pagi asik dok edit blog je 
sampai muntah darah , sepupu aku cakap aku seperti REMAJA YANG TAK DE LIFE 
terperuk dalam bilik hanya online online dan online , dia cakap dia dah lama tak jumpa aku walaupu kite stay satu rumah stupid statment la cousin :')

oh habis pasal REMAJA TAK DE LIFE 
bebalik pada tajuk post di atas 
ok seriesly aku rasa semakin sweet HAHAH gedik kan ? ok semakin sweet dengan pakcik aku yang sorang tu 
ada kala sweet tak memasal masal dan berkala kala aku tacing dengan dia 
HAHAHAHAHHA 
dia pon faham yang aku memang kuat tacing dan sifat tu baru aku perasan ada dalam diri aku petang tadi 
petang tadi we baru perasan teruk teruk !
SUKE TACING LEBIH LEBIH 
saje je tu nak bermanja manja dengan pakcik ♥ 
ada time time kami telampau sweet , HAHAH dia yang ajar aku jadi sweet dan ada kala aku bermuke muke tak tentu pasal , kesian pakcik saya tu .

macam pagi tadi kan kami berdua sangat sweet oh nak putar balik masa pagi tadi 
tapi bile malam aku yg si kuat tacing ni tacing pulak dengan dia , sebenanye saje je nak mengedik HAHAH 
sebab dia tak tegur aku je pon aku nak tacing tacing :)
ok tunggu esok pagi adakah kami akan sweet seperti semalam ? 
RINDU DIA 
satu malam tak tegur dia , hidup jadi tak lengkap la :(
MISS HIM SO MUCH :)
if kite kadang kadang gaduh manja aku tetap sayang kau pakcik .
thanks ye sebab selalu sabar dengan perangai aku yang annoying ni 
saba acap saba :)
AKU SAYANG KAU ACAP !

0 CHEONSA