[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

di pagi hari ON 1 Dec 2011 AT 17:23
hye kawan :) first tyme ni aku post story awal awal pagi cm ni hahahahha ni mama aku punye keje la ni kejot aku pagi pagi :')
mama aku pagi pagi sudah buat kecoh 
aku sedap tidoo ni sejuk sejuk dengan bedengko nye teros tekejot  0.o " dengan mama aku panggil aku dri bawah bagos mama :) jerit lagi lepas ni 

INTAN !! OH INTAN !! bangun dah pagi mama nak pegi keje ni , mama kene pegi awal nanti jalan jem !
dalam peti ais ade karipap yg belom goreng nanti goreng ye , atas meje ade duit mama tinggal kan , beli la ape2 nti ek , bawah salji ade karipap yg mama dh goreng sebijik tapi hngusss tetttttttttt !
jgn tak makan nti sakit perot cam semalam 
AHAHAHAHAHAH 
mama aku :') 
aku denga je mama aku memekik dri bawak , aku mengintai dri atas dok kat tepi tangga sampit mate tetup !HAHAHA mengintai ke tu ? HAHAHAHAH 

tetibe aku denga sunyi je rumah , aiiiii rupe - rupe  mama aku dah g keje 
sambong balik tdoooo , tapi xboleh la 
fedap xdpt sambong tido aku bangon jela kan ? 
:')

0 CHEONSA