[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

kenape intan perlu sentap ON 2 Dec 2011 AT 22:58
why intan why ? jangan la sentap sangat intan , bapak gile tacing kau an ?
yes now aku sentap gile , ntah la asik rase nak tekecik aty je dengan acap , rase cam aku diabaikan oleh dye 
OMG intan kau jgn la pk cm tu dye sayang kau , 
seriesly aku rase cm tu , rase cm xpenting dlm hidop dye , punce punce dn sebab dye myb aku MISS DYE 
sbb dah lame dye xonline , dh lame xmsg xdenga sore dye , myb dye bz , sbb tu perasaan tu timbul , aku malas gadoh dengan dye , kteorg jarang gadoh , so mmng nak elak gadoh 
sayang dye sngt , kalau dye tnye aku xtau nak jwp pe , tak kan la aku nak jawap yg aku ni tengah tacing n sentap dgn dye kan ? dye tnye knpe aku cm ni , dh tu aku nk jawap ape ?
we pape pon aku syg kau , myb aku sndry yg salah sbb sentap sorg2 kan syg ?


0 CHEONSA